Podstawowe warunki realizacji usług serwisowych

  1. Osoba zlecająca naprawę, podpisana poniżej oświadcza, że jest osobą upoważnioną do przesłania niniejszego zlecenia, akceptacji warunków zgłoszenia oraz wskazania osoby akceptującej koszty.
  2. Stawki cenowe (jeżeli umowa indywidualna nie mówi inaczej): koszt roboczogodziny 125 zł/godz. netto – liczone za każdą rozpoczętą godzinę, dojazd 1,50 zł/km netto (km liczone są w dwie strony od najbliższego miasta wojewódzkiego do miejsca użytkowania urządzenia, na terenie miasta wojewódzkiego obowiązuje ryczał 40km x 1,50 zł netto)
  3. Jeśli pracownik serwisu nie uzyska zgody na naprawę urządzenia w ciągu 30 minut od zdiagnozowania usterki i podania szacowanego kosztu naprawy urządzenia – zakończy on czynności serwisowe, a zlecającemu zostanie zafakturowana 1 roboczogodzina i dojazd.
  4. Niezależnie od zgłoszenia, osobą decydującą czy naprawa podlega gwarancji jest obecny przy maszynie technik lub w przypadku sporu ze zlecającym, jest to osoba obsługująca klienta od strony handlowej.
  5. Gwarancja nie obejmuje wymiany elementów ulegających naturalnemu zużyciu oraz akcesoria (m.in. węże, szczotki czyszczące, gumy zbierające, szczotki węglowe, łożyska, uszczelki, filtry, koła, akcesoria itp..)
  6. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie powstałe m.in. wskutek: uszkodzeń mechanicznych oraz braku codziennej konserwacji maszyny (brudne filtry, zapchane węże czy też zużyte szczotki lub pady.
  7. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie powstałe wskutek nie stosowania się do instrukcji obsługi.
  8. Zaakceptowanie powyższej informacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby współpracy firmy NClean sp. z o.o z klientem zgłaszającym serwis.